Aktualności
20191201_przekazanie_samochodu033
20191201_przekazanie_samochodu033
20191201_przekazanie_samochodu030
20191201_przekazanie_samochodu030
20191201_przekazanie_samochodu005
20191201_przekazanie_samochodu005
20191201_przekazanie_samochodu024
20191201_przekazanie_samochodu024
20191201_przekazanie_samochodu018
20191201_przekazanie_samochodu018
20191201_przekazanie_samochodu023
20191201_przekazanie_samochodu023
20191201_przekazanie_samochodu029
20191201_przekazanie_samochodu029
20191110_aleksandrowka006
20191110_aleksandrowka006
20191201_przekazanie_samochodu009
20191201_przekazanie_samochodu009
20191201_przekazanie_samochodu022
20191201_przekazanie_samochodu022
20191201_przekazanie_samochodu008
20191201_przekazanie_samochodu008

Złóż skargę, wniosek lub petycję

Ocena użytkowników:  / 0
SłabyŚwietny 

Skargi, wnioski i petycje w Urzędzie Gminy w Sawinie przy ul. Chuteckiej 12 przyjmuje Komisja Skarg, Wniosków i Petycji.


Skargę lub wniosek możesz:

  • przesłać listownie na adres:
    Urząd Gminy Sawin
    ul. Chutecka 12
    22-107 Sawin
    (z dopiskiem)Komisja Skarg, Wniosków i Petycji;
  • doręczyć osobiście do Sekretariatu w Urzędzie Gminy w Sawinie (pokój Nr 109) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu;
  • przesłać faksem pod numer (82) 567 30 12;
  • przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Pamiętaj!

Zamieść w swojej skardze lub wniosku imię, nazwisko i adres. Jeśli tego nie zrobisz, pozostawimy pismo bez rozpoznania. Skarg i wniosków nie przyjmujemy telefonicznie.

Twoją skargę lub wniosek rozpatrzymy niezwłocznie. Mamy na to nie więcej niż miesiąc od dnia wpływu pisma. Poinformujemy Cię o tym, jak załatwiliśmy Twoją sprawę.


Podstawa prawna skarg i wniosków

  • Dział VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2096)
  • Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002 r. Nr 5 poz. 46)

Petycję możesz złożyć sam, może ją złożyć grupa podmiotów, może ją w Twoim imieniu złożyć pełnomocnik. Możesz też złożyć petycję w interesie innego podmiotu za zgodą tego podmiotu.


Petycję możesz:

  • przesłać listownie na adres:
    Urząd Gminy Sawin
    ul. Chutecka 12
    22-107 Sawin
    (z dopiskiem)Komisja Skarg, Wniosków i Petycji;
  • doręczyć osobiście do Sekretariatu w Urzędzie Gminy w Sawinie (pokój Nr 109) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu;
  • przesłać faksem pod numer (82) 567 30 12;
  • przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Pamiętaj!

Jeśli złożona petycja nie będzie zawierała imienia i nazwiska oraz adresu składającego, to pozostawimy ją bez rozpatrzenia. Musisz wyrazić zgodę na upublicznienie swojej petycji.

Na rozpatrzenie petycji mamy nie więcej niż 3 miesiące od dnia wpływu pisma. Poinformujemy Cię o tym, jak załatwiliśmy Twoją sprawę.

Podstawa prawna petycji

  • Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. z 2018 r. poz. 870)

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel./fax 82 567 30 12
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08.00 - 16.00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Zamieszczono w związku z przesłaną petycją.

Publikacje do pobrania

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Krajowa Mapa Zagrożeń

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+