Ocena użytkowników: 



/ 0
- Szczegóły
-
Utworzono: czwartek, 10 października 2019, 15:13
-
Marcin Poźniak
-
Odsłony: 892
Skargi, wnioski i petycje w Urzędzie Gminy w Sawinie przy ul. Chuteckiej 12 przyjmuje Komisja Skarg, Wniosków i Petycji.
Skargę lub wniosek możesz:
-
przesłać listownie na adres:
Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
(z dopiskiem)Komisja Skarg, Wniosków i Petycji;
-
doręczyć osobiście do Sekretariatu w Urzędzie Gminy w Sawinie (pokój Nr 109) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu;
-
przesłać faksem pod numer (82) 567 30 12;
-
przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Pamiętaj!
Zamieść w swojej skardze lub wniosku imię, nazwisko i adres. Jeśli tego nie zrobisz, pozostawimy pismo bez rozpoznania. Skarg i wniosków nie przyjmujemy telefonicznie.
Twoją skargę lub wniosek rozpatrzymy niezwłocznie. Mamy na to nie więcej niż miesiąc od dnia wpływu pisma. Poinformujemy Cię o tym, jak załatwiliśmy Twoją sprawę.
Podstawa prawna skarg i wniosków
-
Dział VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018 r. poz. 2096)
-
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002 r. Nr 5 poz. 46)
Petycję możesz złożyć sam, może ją złożyć grupa podmiotów, może ją w Twoim imieniu złożyć pełnomocnik. Możesz też złożyć petycję w interesie innego podmiotu za zgodą tego podmiotu.
Petycję możesz:
-
przesłać listownie na adres:
Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
(z dopiskiem)Komisja Skarg, Wniosków i Petycji;
-
doręczyć osobiście do Sekretariatu w Urzędzie Gminy w Sawinie (pokój Nr 109) od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu;
-
przesłać faksem pod numer (82) 567 30 12;
-
przesłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Pamiętaj!
Jeśli złożona petycja nie będzie zawierała imienia i nazwiska oraz adresu składającego, to pozostawimy ją bez rozpatrzenia. Musisz wyrazić zgodę na upublicznienie swojej petycji.
Na rozpatrzenie petycji mamy nie więcej niż 3 miesiące od dnia wpływu pisma. Poinformujemy Cię o tym, jak załatwiliśmy Twoją sprawę.
Podstawa prawna petycji
-
Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. z 2018 r. poz. 870)