Aktualności
20191110_aleksandrowka005
20191110_aleksandrowka005
20191201_przekazanie_samochodu012
20191201_przekazanie_samochodu012
20191110_aleksandrowka001
20191110_aleksandrowka001
20191201_przekazanie_samochodu008
20191201_przekazanie_samochodu008
20191201_przekazanie_samochodu013
20191201_przekazanie_samochodu013
20191201_przekazanie_samochodu018
20191201_przekazanie_samochodu018
20191110_aleksandrowka006
20191110_aleksandrowka006
20191201_przekazanie_samochodu019
20191201_przekazanie_samochodu019
20191201_przekazanie_samochodu001
20191201_przekazanie_samochodu001
20191201_przekazanie_samochodu005
20191201_przekazanie_samochodu005
20191201_przekazanie_samochodu025
20191201_przekazanie_samochodu025

Zaproszenie na XXIV sesję Rady Gminy Sawin

Ocena użytkowników:  / 0
SłabyŚwietny 

Zapraszam do wzięcia udziału w obradach XXIV sesji Rady Gminy Sawin, która odbędzie się w dniu 24 marca 2017 r. (piątek) o godz. 10:00. Posiedzenie odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Sawin.

Proponowany porządek obrad:

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Ustalenie i przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu poprzedniej sesji.
4. Informacja Wójta Gminy o działalności, wykonaniu wniosków i uchwał Rady Gminy od dnia ostatniej sesji rady gminy.
5. Interpelacje i zapytania radnych.
6. Podjęcie uchwał w sprawie:

1) zmian w budżecie gminy na 2017 rok,
2) określenia warunków i trybu finansowania zadań własnych Gminy Sawin w zakresie sprzyjania rozwojowi sportu,
3) dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego,
4) sieci publicznych oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Sawin, dla których organem prowadzącym jest Gmina Sawin,
5) określenia kryteriów obowiązujących na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznego przedszkola i oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Sawin,
6) określenia kryteriów rekrutacji oraz rodzajów dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia w postępowaniu rekrutacyjnym do pierwszej klasy szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Sawin,
7) przyjęcia Gminnego programu opieki nad zabytkami dla Gminy Sawin na lata 2017-2020,
8) wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości Gminy Sawin (działka Nr 213 w Radzanowie),
9) przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2017 rok,
10) wyrażenia / nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki,
11) aplikowania Gminy Sawin o środki w ramach Osi priorytetowej 6 Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów, Działanie 6.3 Gospodarka odpadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Nr RPLU.06.03.00-IZ.00-06-001/17 na realizację niezbędnych środków finansowych w budżecie Gminy Sawin na lata 2017-2018,
12) zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Sawin z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2017 rok,
13) zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetowej.

7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
8. Wolne wnioski, sprawy różne i zakończenie obrad sesji Rady Gminy Sawin.

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel./fax 82 567 30 12
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08.00 - 16.00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Zamieszczono w związku z przesłaną petycją.

Publikacje do pobrania

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Krajowa Mapa Zagrożeń

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+