Urząd Gminy

Zdjęcie z galerii

20200830_dozynki004
20200830_dozynki004
20200830_dozynki028
20200830_dozynki028
20200830_dozynki007
20200830_dozynki007
20200830_dozynki014
20200830_dozynki014
20200830_dozynki022
20200830_dozynki022
20200830_dozynki020
20200830_dozynki020
20200830_dozynki033
20200830_dozynki033
20200830_dozynki008
20200830_dozynki008
20200830_dozynki030
20200830_dozynki030
20200830_dozynki009
20200830_dozynki009
20200830_dozynki019
20200830_dozynki019

Nowa strona internetowa

Zapraszamy na naszą nową stronę internetową: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-sawin

Urząd Gminy Sawin

Urząd Gminy jest czynny w dniach roboczych
w godzinach od 7.30 do 15.30 - poniedziałek, środa, czwartek i piątek, a we wtorki od 8.00 do 16.00.
 

Urząd Gminy Sawin realizuje zadania:

  1. własne gminy,
  2. zlecone ustawowo z zakresu administracji rządowej,
  3. przejęte w drodze porozumień administracyjnych.

 

Do zadań urzędu należy zapewnienie pomocy organom gminy w wykonywaniu ich zadań i kompetencji. W szczególności do zadań urzędu należy:

  1. przygotowywanie projektów uchwał, sprawozdań, analiz i materiałów pod obrady rady oraz dla potrzeb wójta,
  2. realizacja zadań wynikających z postanowień uchwał rady oraz innych obowiązków i upraw­nień wynikających z przepisów prawa,
  3. zapewnienie warunków organizacyjnych do odbywania sesji rady i posiedzeń komisji rady,
  4. zapewnienie organom gminy możliwości przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków oby­wateli,
  5. realizacja zadań w zakresie obronności kraju, obrony cywilnej oraz zwalczania klęsk żywioło­wych na terenie gminy,
  6. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w granicach upoważnienia udzielonego przez wójta,
  7. prowadzenie zbioru przepisów gminnych dostępnych do powszechnego wglądu w siedzibie urzędu oraz w formie elektronicznej,
  8. realizacja obowiązków i uprawnień służących urzędowi jako pracodawcy, zgodnie z obowiązu­jącymi przepisami prawa pracy. 

Sala konferencyjna

Dla inwestorów

O GMINIE SAWIN

--------------------------------------

DLACZEGO WARTO TU INWESTOWAĆ?

--------------------------------------

OFERTY LOKALIZACYJNE

--------------------------------------

WSPARCIE I KONTAKT

Kontakt

Urząd Gminy Sawin
ul. Chutecka 12
22-107 Sawin
tel. (82) 567 30 12
fax. (82) 545 97 14
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
woj. lubelskie, pow. chełmski

Dostepność

Godziny pracy:

Poniedziałek 07:30 - 15:30
Wtorek 08.00 - 16.00
Środa 07:30 - 15:30
Czwartek 07:30 - 15:30
Piątek 07:30 - 15:30
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte

Wyszukiwarka

Planowane wyłączenia

Publikacje do pobrania

Wyślij plik na skrzynkę

Wypełnij e-wniosek

Krajowa Mapa Zagrożeń

Uzyskaj profil zaufany

Zarządzaj firmą

Google+