Urząd Gminy Sawin

Urząd Gminy jest czynny w dniach roboczych
w godzinach od 7.30 do 15.30 - poniedziałek, środa, czwartek i piątek, a we wtorki od 8.00 do 16.00.
 

Urząd Gminy Sawin realizuje zadania:

  1. własne gminy,
  2. zlecone ustawowo z zakresu administracji rządowej,
  3. przejęte w drodze porozumień administracyjnych.

 

Do zadań urzędu należy zapewnienie pomocy organom gminy w wykonywaniu ich zadań i kompetencji. W szczególności do zadań urzędu należy:

  1. przygotowywanie projektów uchwał, sprawozdań, analiz i materiałów pod obrady rady oraz dla potrzeb wójta,
  2. realizacja zadań wynikających z postanowień uchwał rady oraz innych obowiązków i upraw­nień wynikających z przepisów prawa,
  3. zapewnienie warunków organizacyjnych do odbywania sesji rady i posiedzeń komisji rady,
  4. zapewnienie organom gminy możliwości przyjmowania oraz załatwiania skarg i wniosków oby­wateli,
  5. realizacja zadań w zakresie obronności kraju, obrony cywilnej oraz zwalczania klęsk żywioło­wych na terenie gminy,
  6. wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej w granicach upoważnienia udzielonego przez wójta,
  7. prowadzenie zbioru przepisów gminnych dostępnych do powszechnego wglądu w siedzibie urzędu oraz w formie elektronicznej,
  8. realizacja obowiązków i uprawnień służących urzędowi jako pracodawcy, zgodnie z obowiązu­jącymi przepisami prawa pracy. 

Sala konferencyjna

Zdjęcia: Urząd Gminy SawinPiotr Królikowski

Kod QR z bezpośrednim linkiem do powyższego artykułu.